POI і Digital Signage у ПроКредит Банку

Спільно з компанією «Сенсорні системи України» ПроКредит Банк впроваджує нові технології і сервіси для клієнтів. На сьогоднішній день триває великомасштабний проект по установці в кожному відділенні банку терміналів самообслуговування і моніторів Digital Signage.

ПроКредит Банк - комерційний банк, націлений на розвиток. Керівництво піклується про клієнтів і оснащує відділення сучасними пристроями, які дозволяють забезпечити максимальний комфорт клієнта і в той же час розподілити навантаження на персонал.

У багатьох відділеннях ПроКредит Банку України (Київ, Дніпропетровськ, Харків, Одеса, Львів, Біла Церква та ін.) Сьогодні вже встановлені і успішно працюють сенсорні термінали самообслуговування виробництва компанії «Сенсорні системи України». Вони оснащені спеціально розробленим програмним комплексом TouchInform. Функціонал терміналів досить широкий: термінал надає клієнту доступ до повної інформації про банківські послуги в режимі 24/7, має змогу безпечно зберігати персональні дані на USB носій, забезпечує телефонний зв'язок з колл-центром, дозволяє самостійно роздрукувати банківські виписки і т.д.

Яскравою особливістю відділень ПроКредит Банку в Україні є наявність системи Digital Signage, яка заснована на новітніх розробках в області апаратного та програмного забезпечення для реклами.

Digital Signage в ПроКредит Банку дозволяє відображати рекламний відео-контент в місцях обслуговування клієнтів з можливістю віддаленого управління і моніторингу з центрального офісу.

Розробка та інтеграція системи Digital Signage була здійснена командою «Сенсорні Системи України»

Digital Signage застосовуються для інформування потенційних клієнтів про послуги та новинки банку. Рекламні повідомлення, поширювані за допомогою Digital Signage, як правило, досягають цільової аудиторії в потрібному для контакту місці і в потрібний час.

Сьогодні спостерігається тенденція до заміщення великих представництв банків на міні точки з фокусом на самообслуговування. Тому перспективним напрямком в сфері IT технологій є впровадження інновацій і рішень клієнтського самообслуговування, в тому числі на базі сенсорного обладнання.