Навігація і Транспорт

Сенсорні кіоски для навігації та транспорту - це програмно-апаратний комплекс власної розробки компанії «Сенсорні системи України», який складається з програмного забезпечення TouchInform та сенсорного інформаційного кіоску різних модифікацій.

Місця установок і сфера використання комплексу

Комплекси «Сенсорні термінали для навігації та транспорту» необхідні як інформаційні навігаційні помічники, а найчастіше, як основні інтерактивні консультанти в комерційних організаціях та державних (туризм) для надання інфопослуг та обслуговування клієнтів (продаж, опитування, анкетування) без участі персоналу. Одна з особливостей комплексу - цілодобова робота. А це означає, що сенсорний кіоск працює в режимі 24/7 без участі співробітників, забезпечуючи надання як основних, так і додаткових послуг клієнтам та туристам.

Сенсорні кіоски для навігації та транспорту: світова статистика

Якщо звернути увагу на світовий досвід використання комплексів - в галузі торгівлі спостерігається вражаюче зростання: ринок США виріс з $ 533,37 млн ​​на 2013 році до $ 716,97 млн ​​тільки в 2016 році, далі - більше. Сенсорні кіоски займають вагому нішу в роздрібній торгівлі.

Візьмемо окремі сфери обслуговування: Сенсорний термінал для ТЦ чи РЦ використовується в продажу їжі (35% світового ринку), одягу (21 тисяча пристроїв за рік), автомобілів (22%) і це лиш менша частина області застосування комплексу.

Сенсорний кіоск користь для бізнесу

Сенсорні термінали для навігації та транспорту надають клієнту зручний і ефективний купівельний та навыгацыйний досвід. Тобто, за допомогою комплексу клієнти можуть швидше взаємодіяти з магазином, не витрачаючи свій час на пошук необхідного магазину чи розкладу відправки транспорту, чикаючи допомоги від співробітників.

Off-line торгівля розвивається, магазини трансформуються в шоуруми та інформаційні центри різних брендів. Клієнт як і раніше вважає за краще «помацати» товар перед покупкою. Сенсорний термінал виконує функції посередників між клієнтами і брендами, надаючи покупцям зручний спосіб контакту з товарами, картами міста чи розкладом відправки транспортних засобів. Економія часу дозволяє людям зосередитися на більш важливих справах. А це позитивно позначається на середньому чеку покупки.