Термінал самообслуговування

Термінал самообслуговування - це програмно-апаратний комплекс власної розробки компанії «Сенсорні системи України», який складається з програмного забезпечення TouchInform і сенсорного інформаційного кіоску різних модифікацій.

Місця установок та сфера використання комплексу

Кіоск самообслуговування необхідний як інформаційний помічник, а найчастіше основний інтерактивний консультант у державних закладах або комерційних організаціях для надання інфоуслуг та обслуговування громадян без участі персоналу. Одна з особливостей комплексу - цілодобова робота. А це означає, що сенсорний кіоск самообслуговування працює в режимі 24/7 без участі співробітників, забезпечуючи надання як основних, так і додаткових послуг клієнтам/населенню.

Термінал самообслуговування: світова статистика

Якщо звернути увагу на світовий досвід використання комплексів - в галузі систем самообслуговування спостерігається вражаюче зростання: ринок США виріс з $ 533,37 млн ​​у 2013 році до $ 716,97 млн ​​тільки у 2016 році, далі - більше. Кіоск самообслуговування займає вагому нішу у рітейлі та державних організаціях.

Візьмемо окремі сфери обслуговування: Сенсорний термінал самообслуговування використовується у продажу їжі (35% світового ринку), одягу (21 тисяча пристроїв за рік), автомобілів (22%) і це лише менша частина сфери застосування комплексу.

Сенсорний кіоск самообслуговування користь для бізнесу

Кіоск самообслуговування надає клієнту зручний та ефективний досвід покупця, пропонуючи купувати товари та послуги у вільному режимі, в той час як консультант може бути більш нав'язливим та відлякувати нерішучого клієнта. Тобто, за допомогою комплексу клієнти можуть швидше взаємодіяти з магазином/закладом, не витрачаючи свій час на довгі касові черги або повільну роботу співробітників.

Off-line торгівля розвивається, магазини трансформуються у шоуруми та інформаційні центри різних брендів. Клієнт, як і раніше вважає за краще «помацати» товар перед покупкою. Сенсорний термінал самообслуговування виконуює функції посередників між клієнтами і брендами, надаючи покупцям зручний спосіб контакту з товарами. Економія часу дозволяє людям зосередитися на більш важливих справах. А це позитивно впливає на середній чек покупки.