Новий концептуальний магазин з інтерактивними терміналами
Японська корпорація "ASICS", один з найкрупніших у світі виробників спортивного одягу та взуття, представила в Брюселі новый концептуальний магазин, котрий дозволяє покупцям зосередитися на своїх потребах та відчуттях.
Простір нового магазину, разробленний дизайнерскою компанією "Green Room", обладнано digital signage дисплеями і интерактивними кіосками, які дозволяють в режимі реального часу отримати консультації від учасників спілки.
Креативний директор голландського представництва Green Room заявив, что нова концепція дозволяє залишити відвідувача магазину у спокої, дати йому більше свободи вибору та не нав'язувати клієнтові свої пропозиції.
Встановлені в магазині динамічні рекламні дисплеї та сенсорні рітейл кіоски дають можливість споживачеві дізнатися більше про нові продукти та підібрати найкращий варіант, а ще, при необхідності, зв'язатися з працівниками "ASICS".