10 примеров цифровых технологий в ритейл

3 Квітень, 2019

 


 

Off-line магазини повинні старанно працювати, щоб конкурувати один з одним та з on-line-покупками, і один із способів зробити це - використовувати сучасні технології, щоб скласти конкуренцію іншим магазинам. Технології можна використовувати по-різному: для практичних цілей, для залучення мобільних користувачів, для підвищення зручності покупців або для просування інтернет-магазину. Ось 10 найбільш інноваційних прикладів технологій в магазині за останні кілька років.

1. QR-коди Хемі

У 2016 році китайський гігант електронної комерції Alibaba відкрив свій перший магазин Hema в Китаї. Ідея супермаркету полягає в тому, щоб об'єднати елементи онлайн- і офлайн-шопінгу, щоб створити неповторний досвід. У магазині покупці можуть сканувати QR-коди продуктів, щоб отримати більше інформації (включаючи точну дату, коли продукти були зібрані, отримані і доставлені). Оплата також може бути проведена через додаток Hema, роблячи покупки швидкими та зручними. Ще одним вражаючим елементом є обідній досвід Hema в магазині, який живиться від роботів. Клієнти можуть використовувати додаток Hema, щоб організувати місце за столом, а також замовити продукти з магазину, які будуть приготовані. Роботи використовуються для переміщення предметів з полки на кухню і доставки страв, коли вони будуть готові. Досить вражаючі речі.

2. Автономні кошика покупок 7Fresh

В іншому місці в Китаї, конкурент Alibaba JD.com відкрив свій власний високотехнологічний супермаркет. 7Fresh, який вперше був відкритий в 2018 році, включає в себе технологічні елементи, що забезпечують зручність здійснення покупок. Одна з головних особливостей - це розумні кошики для покупок, які стежать за покупцями по всьому магазину (замість того, щоб їх штовхати). Це означає, що клієнти можуть тримати свої руки вільними, що дозволяє легко зосередитися на догляді за дітьми та інших особистих завданнях. У магазинах також є «чарівні дзеркала», які визначають, коли предмет піднято, а потім відображають інформацію про нього.

3. Specsavers 'Frame Styler

Вибір окулярів може бути тривалим та вичерпним досвідом, коли клієнти приміряють десятки пар, перш ніж знайти ту, яка їм підходить. У 2018 році Specsavers запустили нову послугу в магазині, щоб зробити процес набагато простіше. Frame Styler - який працює через планшети в магазині - це програмне забезпечення для обробки зображень, яке створює 3D-модель особи покупця. З цього він вибирає окуляри, які найкращим чином відповідають формі обличчя, статі та віку людини. Потім клієнти можуть приміряти кілька стилів в 3D, легко і швидко порівнюючи пари в лічені секунди. Цінна технологія, яка прискорює та спрощує роботу в магазині.

4. Nike's Speed ​​Shop

У 2018 році Nike відкрив флагманський магазин в Нью-Йорку під назвою «Будинок інновацій Nike 000». Як ви могли очікувати від назви, він досить вражаючий, включаючи цифрові елементи, щоб створити захоплюючий і дуже зручний досвід для покупців. Крім студій індивідуального налаштування і пунктів миттєвого оформлення покупки, відмінною рисою шестиповерхового студії є «Магазин швидкості». Це дозволяє клієнтам бронювати взуття онлайн, щоб приміряти його в магазині. Зокрема, клієнти можуть прибути (через виділений вхід), щоб знайти шафу з його ім'ям, яку потім можна буде розблокувати за допомогою свого смартфону. Також доступна мобільна реєстрація, що означає, що клієнтам навіть не потрібно ні з ким розмовляти (не кажучи вже про те, щоб стояти в черзі), якщо вони хочуть купити взуття, про яке йде мова. Максимальна зручність покупки.

 


 

5. Автоматична перевірка Amazon Go

Амазон зробили революцію в сфері покупок в Інтернеті, але тепер бренд має намір відібрати і шматок пирога у роздрібній торгівлі. Магазини Go використовують комбінацію комп'ютерного зору, глибокого навчання та технології злиття сенсорів для автоматизації процесу оплати і оформлення замовлення. Це означає, що клієнти можуть увійти в магазин, забрати товари і піти, не стояти в черзі, а оплата проводиться автоматично через додаток Amazon Go. В даний час в США відкрито дев'ять магазинів Amazon Go, і до 2020 року повідомляється про плани ще тисяч по всьому світу.

6. Цифрові цінники Крогер

У 2018 році американська продуктова мережа Kroger розгорнула технологію цифрових цінників в сотнях магазинів. Ця технологія, що отримала назву Kroger Edge, у цифровому вигляді відображає інформацію про ціни та харчуванні, що дозволяє магазину миттєво і віддалено оновлювати її. Крогер також оголосив про плани інтеграції цієї технології зі смартфонами покупця, щоб привести їх у відповідність зі списками покупок та попередити їх про те, які товари шукати далі. Крім досвіду роботи з клієнтами, технологія, як кажуть, має найбільший вплив на зусилля продавця щодо забезпечення стійкості. За словами Microsoft, технологія працює на відновлюваних джерелах енергії, в той час як цінова політика з підсвічуванням означає, що Kruger зможе відключити верхнє освітлення і, отже, знизити витрати на електроенергію. Kruger Edge може стати прикладом для багатьох брендів і споживачів, які все більше піклуються про екологічні проблеми.

7. Зара самообслуговування

Незважаючи на те, що це стандарт в супермаркетах, індустрія роздрібної торгівлі модними товарами відстає в плані самообслуговування. Багато в чому це пов'язано з тим, що процес ускладнюється тегами безпеки і тому подібним. Проте, Zara довела, що це може бути корисним доповненням, коли вона представила технологію в 2018 році. Тепер клієнти можуть пропустити знамениті довгі черги Zara і використовувати її гладкі і дивно прості у використанні сенсорні кіоски.

8. Мобільний гаманець Target

У 2017 році Target запустила мобільний гаманець, призначений для більш швидкої і зручної оплати. Цікаво, що роздрібний продавець заявляє, що оформлення замовлення через мобільний гаманець (який знаходиться в додатку Target) в чотири рази швидше, ніж регулярний платіж. Користувачі можуть платити за допомогою своєї цільової карти RED або кредитної картки, а також отримувати доступ і застосовувати знижки. З ростом активності покупок через додатки ця технологія може стати відмінним способом відповідати очікуванням споживачів і підвищити лояльність.


9. Інтерактивні вікна Теда Бейкера

Вітрини часто використовуються для залучення уваги покупців, але в 2017 році Тед Бейкер зробив ще один крок вперед, зробивши його зовнішній вигляд інтерактивним. У партнерстві з Nexus Studios вона встановила інтерактивні вікна в своєму магазині на Ріджент-стріт, щоб просувати свою кампанію «Йти в ногу з пекарями». Покупцям рекомендувалося покласти руки в вікно, запускаючи камеру, щоб сфотографувати їх обличчя (а також викликати звукові ефекти); Потім зображення буде поміщено в сцену з фільму «Йти в ногу з пекарями» і поширене в соціальних мережах. Учасники також брали участь в розіграші призів, щоб виграти в магазині 1000 фунтів стерлінгів. Крім заохочення перехожих до просування в магазині, технологія підштовхнула інтерес до маркетингового креативу Теда Бейкера, зробивши його дійсно всеканальной кампанією.

10. Центр краси Sephora

Sephora відома своєю веб-стратегією, але вона також має намір інтегрувати цифрові технології в усі точки взаємодії з клієнтами. У 2017 році у Франції було відкрито кілька «підключених магазинів», оснащених інноваційними технологіями. Основною частиною цього є «Beauty Hub», який включає в себе віртуальний lookbook, а також сервіс Virtual Artist бренду. Останнє дозволяє покупцям отримати «віртуальний макіяж», щоб перевірити, як буде виглядати інший макіяж (без фактичного застосування продуктів). Завдяки цьому співробітники Sephora можуть запропонувати покупцям більш професійний і індивідуальний досвід, заснований на технологіях, а також особистий досвід.

Якщо Вам сподобалася стаття і ви хочете отримати консультацію фахівця щодо впровадження сучасних технологій в Ваш бізнес, сміливо пишіть/дзвоніть нам і ми допоможемо розробити індівіальное інноваційне рішення для обслуговування ваших клієнтів.