Біометричні технології самообслуговування активно залучають інвесторів

Американська стартап компанія «CLEAR» , що використовує біометричні технології самообслуговування для безпечної автоматизації авіа перевезень, повідомляє про залучення $15 млн доларів приватних фінансових інвестицій, які дозволяють компанії активно рости.
Біометричний оператор «CLEAR» вже встановив скринінг кіоски в 21 аеропорту США і на 6-ти стадіонах для бейсболу. Біометричні кіоски дають можливість за декілька секунд ідентифікувати людей за відбитками пальців чи райдужкою ока.
Для того, щоб скористуватися послугами швидкої ідентифікації, людині потрібно зареєструватися в програмі, ввести біометричні дані, надати список документів, який затверджено органами влади, а також заплатити річний сбір в розмірі $179. Зараз, за даними системи, зареєстровано більше ніж 1 млн. осіб. «CLEAR» частково належить авіакомпанії “Delta Airlines”
Слідкуйте за нашими новинами, для того, щоб залишатись в тренді сучасних технологій, а також впроваджуйте в свій бізнес інформаційні термінали для залучення клієнтів та підвищення їх лояльності.
«Ми бачимо майбутнє, в якому людям більше не потрібно носити з собою готівку, кредитки чи документів, які засвідчують особистість», - заявив генеральний директор Карін Сейдман. «Наш простий досвід «tap and go» в корені змінить те, як ми живемо, працюємо і взаємодіємо зі світом».
А поки майбутнє стрімко йде до нас назустріч, ми пропонуємо оцінити спеціально розроблене програмне забезпечення - TouchInform, а також ознайомитися з нашими інформаційними системами з широкими функціональними можливостями «Готові рішення» для поліпшення якості обслуговування Ваших клієнтів.
Ряд галузей в майбутньому розглядають біометричні технології перспективними в напрямку ідентифікації і аутентифікації. У сфері платежів біометрія виглядає найбільш надійним варіантом для аутентифікації і може покласти край епосі паролів і PIN-кодів.