Coса-Cola представила перший у світі роботизований 3D білборд

21 Серпень, 2017
Dtyr67je6ty

Компанія «Coca-Cola» 8 серпня представила на Times Square в Нью-Йорку свій перший роботизований 3D білборд висотою в 6 поверхів. Візуальна площа нового білборду 240 квадратних метрів. Конструкція включає в себе 1760 окремо рухомих світлодіодних екранів, що створюють мультисенсорний досвід для 300 000 чоловік, які щодня проходять по Манхеттенському перехресті.

Майже через 100 років після того, як «Coca-Cola» встановила перший свій білборд на Times Square, фанати компанії отримали можливість побачити незвичайну рекламну концепцію, в якій поступово переміщаються світлодіодні модулі.

«З самого початку ми хотіли створити паузу в переповненому навколишньому середовищі на Times Square», - сказав Кім Гнатт, керівник групи бізнес-стратегій компанії «Coca-Cola» в Північній Америці. «Наша фірмова 3D-технологія представляє бренд унікальним чином, і ми сподіваємося привернути увагу людей протягом більш тривалого періоду».

Впровадження сенсорних технологій - відмінна можливість звернути увагу клієнта на свій бренд і, як показує приклад, компанія «Coca-Cola» вдало використала цю можливість в масштабній демонстрації реклами.

В свою чергу, ми хочемо продемонструвати свій аналог брендингу та показати, як, за допомогою сенсорних моніторів великого розміру, залучити покупців і максимально задіяти увагу клієнта.

Сенсорне обладнання Elo в магазині брендового одягу: нанотехнології для залучення клієнта за допомогою реклами та продажу без участі обслуговуючого персоналу.​

Обладнання ELO Touch на виставці RSPA RetailNOW in Las Vegas - захід присвячений роздрібній торгівлі та сучасному підходу до розвитку прибуткового бізнесу в цій сфері.

Будьте в курсі найсвіжіший новин у світі сенсорних технологій: підписуйтесь до нас в соціальні мережі!