Гуманоїдні роботи приходять в рітейл

13 Червень, 2017
Retail robots

Згідно з новим дослідженням компанії Qmatic, майже третина представників роздрібної торгівлі (31%) планують використовувати гуманоїдних роботів в своїх магазинах в майбутньому. У дослідженні наголошується, що 14% рітейлерів планують впровадити роботизовані технології вже в наступному році.

Половина рітейлерів погоджуються з тим, що клієнти вже зараз готові використовувати подібні передові технології. Незважаючи на це, висока вартість обладнання і проблеми пов'язані з безпекою зможуть сповільнити реалізацію цієї тенденції.

60% опитаних керівників хай-стріт рітейла в Великобританії вважають, що робототехніка дозволить поліпшити обслуговування клієнтів в магазині. При цьому 54% опитаних зазначають, що роботи матимуть позитивний вплив і на загальний багатоканальний досвід покупців, дозволяючи рітейлерам підвищити якість обслуговування і забезпечити узгоджений зв'язок між онлайном і фізичними каналами.

До списку основних проблем, пов'язаних із впровадженням робототехніки в роздрібну торгівлю, входять проблеми безпеки, відмічають 63% респондентів; побоюються поганої інтеграції з існуючими системами 52% опитаних; і високі витрати - 46%. Тільки 15% рітейлерів заявили, що сприйняття робототехніки споживачами буде проблемою, а 12% висловилися, що не хочуть замінювати свою робочу силу роботів.

Відомо, що впровадження гуманоїдних роботів допоможе сфері роздрібної торгівлі підкорити не одну вершину в майбутньому. Але, поки вчені працюють над поркащенням безпеки вищевказаної сфери, ми раді представити Вам свій сучасний підхід до допомоги рітейлерам в Україні: сенсорне POS обладнання.