Кіоски самообслуговування принесуть індустрії більше $1 млрд

29 Січень, 2018
Sghsrthsfgb

Все активніше сфера роздрібної торгівлі прагне надати клієнтам більш зручний і ефективний досвід покупця, пропонуючи купувати товари та послуги через автоматизовані кіоски самообслуговування. За допомогою рітейл кіосків клієнти можуть швидше взаємодіяти з магазином, не витрачаючи свій час на довгі касові черги або повільну роботу співробітників.

Згідно з дослідженням PYMNTS, проведеним спільно з американською компанією «USA Technologies», до початку наступного десятиліття, ринок інтерактивних кіосків перевищить $ 1.073 млрд. Більш того, в галузі систем самообслуговування вже спостерігається вражаюче зростання: ринок США виріс з $ 533,37 млн ​​на 2013 році до $ 716,97 млн ​​на 2016 році.

Таке зростання ринку пов'язане, частково з 42% збільшенням американського імпорту інтерактивних вендинг автоматів, який спостерігався з 2013 по 2016 рік. У сегменті кіосків для зарядки електромобілів також спостерігалося зростання, в період з 2013 по 2016 рік кількість зарядних станцій збільшилася на 153%.

Автомати з продажу їжі та напоїв є найбільш поширеним видом кіосків в США, на які припадає в цілому 35% встановлених на 2016 рік.

Автомати з роздрібного продажу одягу сильно відстає, особливо в плані встановлених кіосків. На ринку в 2016 році було відправлено всього 21 000 пристроїв самообслуговування, найменший з 11 досліджених сегментів ринку.

Зростання ринку автомобільних терміналів для підзарядки стає все більш важливим. Прогнозується, що зони установки зарядних станцій будуть рости з середньорічними темпами на рівні 22,29с% до 2019 року.