Оновлені заклади харчування з кіосками самообслуговування

Subway оновлює дизайн своїх фаст-фуд закладів. Нові ресторани будуть оснащені цифровими кіосками самообслуговування, в яких буде представлена можливість оплати Apple Pay та Samsung Pay, а також можливість більш швидкого замовлення через мобільні додатки та Facebook Messenger бота.
В обновленному ресторані буде виділять окрему зону для приготування їжі та місце для попередніх замовлень, де установлені кіоски самообслуговувания. У Subway відмічають, що окрім терміналів для замовлення їжі, у ресторанах з'являться «новий вегетаріанський дисплей», бескоштовний Wi-Fi та зручні крісла з USB-портами для зарядки мобільних пристроїв.
В даний час новий дизайн ресторанів «Fresh Forward» тестується в дванадцяти закладах мережі в Канаді і США.
А поки в Канаді тестують кіоски самообслуговування, ми вирішили презентувати свою систему самобслуговування для Fast-Food, і дозволити Вам оцінити результат в реальних показниках. Особливість системи у тому, що з її допомогою можливо збільшити середній чек замовлення більш ніж на 20%.
Ми підготували приклад, реалізованого нашим партнером проекту, в місті Київ: Система самообслуговування в Noodle Doodle - Локшина-бар в ТРЦ "Проспект".
Система самообслуговування для Fast-Food це:
- +20% до суми середньої транзакції;
- +42% кіл-сть клієнтів, що зробили замавлення за одиницю часу;
- система дозволяє прийняти замовлення та оплату у того клієнта, котрий не бажає стояти у черзі.
Результати реального тестування у цифрах
Підпишіться до нас у соц.мережах та слідкуйте за новинами компанії.