Рітейлер Lidl тестує автоматизовані термінали видачі замовлень в Бельгії

Німецька роздрібна мережа «LIDL», що працює майже в усіх країнах Європи, а також на ринках Австралії та США, оснастила три свої магазини в Бельгії автоматизованими терміналами з видачі інтернет замовлень (Постамат). Клієнтам рітейлера пропонується здійснити покупки в інтернет магазині lidl-shop.be, з можливість отримати своє замовлення в Постаматі. Пропонований асортимент поки що включає тільки непродовольчі товари та вина.
Автоматизований термінал з видачі замовлень має 58 комірок для товарів різного розміру. Постамат в залежності від місця установки, розміщується на парковці або на вході в магазин. На сьогоднішній день Lidl бере за доставку замовлення в постамат вартість рівну доставки додому (€ 2,99), але пропонує компенсацію в розмірі 20% знижки на фрукти і овочі в магазині. Очевидно, ритейлер намагається таким чином стимулювати своїх клієнтів відвідувати магазини для здійснення покупок на місці.
Представник Lidl Belgium Жюльєн Ватіе зазначив, що роздрібна мережа планує протестувати роботу Постамат протягом року. Рітейлер вирішив розпочати пілотний проект поки з трьох магазинів, поступово додаючи в Постамат нові послуги і можливості.