Ставлення споживачів до сучасних технологій. Consumer View провели опитування клієнтів

1 Липень, 2019

 


 

Consumer View - це регулярний звіт, який випускає NRF, що вимірює поведінку споживачів та тенденції покупок, пов'язані з магазинами, онлайн-каналами, лояльністю клієнтів, технологіями та іншими темами ритейл. Використовуючи Toluna Analytics, в дослідженні взяли участь 2926 дорослих американців у віці 18 років та біільше для NRF з 24 квітня по 17 травня. Нове дослідження має заспокоїти рітейлера щодо реакції клієнтів на їх інвестиції в нанотехнологіях. Відповідно до останнього звіту Consumer View від Національної федерації роздрібної торгівлі (NRF), 63% респондентів говорять, що роздрібні технології та інновації покращили їх досвід покупок на мобільних пристроях; в той час як 66% сказали, що вони зробили це в магазинах і 80% онлайн.


 

Споживачів цікавлять технології, які показують, чи є товар в наявності (55%), допомагають їм порівнювати ціни або читати відгуки (49%), полегшують пошук товару або його місця розташування (47%) чи демонструють товар перед покупкою це (38%). У той час як багато хто з рітейлерів впроваджує технології, все ще знаходяться на ранній стадії прийняття споживачами, початкове ставлення споживачів до них є позитивним. Наприклад, опитування показало, що 89% з тих, хто спробував навігацію в магазині додатків, спробують це знову, поряд з 88% тих, хто використовував розумні гардеробні, 86% для доповненої реальності, 83% віртуальної примірки одягу і 82% віртуальна реальність. Дослідження також показало, що 69% з тих, хто спробував мобільні платежі, були задоволені, поряд з 67%, які купили товар в Інтернеті і забрали його в магазині, і 63%, хто використовував самоперевірку.

 


Якщо Вам сподобалася стаття і ви хочете отримати консультацію фахівця щодо впровадження сучасних технологій у Ваш бізнес, сміливо пишіть / дзвоніть нам і ми допоможемо розробити індивідуальне інноваційне рішення для обслуговування ваших клієнтів.