Taco Bell встановить кіоски самообслуговування у всіх магазинах у 2019 році

Taco Bell - американська fast-food мережа, кількість ресторанів якої на території США налічує більше 6 000 закладів, встановить кіоски самообслуговування у всіх ресторанах до 2019 року. Майк Грамс, головний менеджер з розвитку Taco Bell розповів, що цю ідею виношували не один рік, але сучасний світ такий, що без сучасних технологій на ритейл ринку робити нічого. Це пов'язано з тим, що Taco Bell прекрасно розуміє, як укорінений цифровий спосіб життя стає способом життя споживача - від бронювання рейсів, до кіосків для реєстрації у готелі, використання додатків для замовлення таксі та модернізація всього, що потрібно в житті, від їжі до побутових потреб людини.


Протягом багатьох років керівництво Taco Bell вивчало інформацію та досвід того, як краще впроваджувати кіоски самообслуговування. Наразі клієнти звикли до змін, і аналітики говорять, про те що ця ситуація може обернутися багатомільярдним прибутком для фаст-фуд індустрії. Проте, це не означає, що клієнтам подобаються кіоски. Представник Taco Bell заявив, що їх фаст-фуд мережа планує зробити кіоски самообслуговування зручною центральною точкою ресторану, якої клієнти будуть хотіти користуватися. Термінал самообслуговування буде звичним для сучасного користувача пристроєм, а не машиною, що стоїть в кутку, відзначають у компанії. Плановане оснащення ресторанів fast-food Taco Bell кіосками для самостійних замовлень не пов'язане зі скороченням трудовитрат компанії та звільненням частини працівників.
Ми готові запропонувати ряд спеціалізованого обладнання та програмного забезпечення для вирішення подібних завдань замовника! Досить звернутися до нас зі своєю ідеєю або завданням, а все інше ми зробимо самі! Звертайтеся! Разом ми здивуємо ваших клієнтів!