У Китаї представили свою версію магазину самообслуговування Amazon Go
Інформація про технології «Amazon Go» від найбільшого американського інтернет рітейлера, як виявилося, не пройшла непоміченою в Піднебесній. Китайська мобільна комунікаційна система для передачі текстових і голосових повідомлень «WeChat», що має більш 800 млн зареєстрованих користувачів, і стартап компанія «BingoBox» представили свою версію концепції автоматизованого магазину без персоналу.
Точки продажу від «BingoBox» не тільки повністю автоматизовані, але ще і мобільні. Вони легко можуть бути переміщені з одного місця в інше. Щоб потрапити в магазин, досить відсканувати QR-код на вході і підтвердити свій номер телефону. Це робиться через офіційний акаунт магазину BingoBox в WeChat.
Опинившись всередині, клієнт може самостійно вибрати необхідні йому товари та попрямувати до автоматизованої касі. Після того, як товари будуть відскановані, клієнт за допомогою QR-коду повинен підтвердити платіж через Alipay або зареєстрований спосіб оплати в WeChat. Після завершення процесу покупки, використовую QR-код, клієнт може покинути магазин самообслуговування.
Якщо вам здалося, що для здійснення покупок часто застосовуються QR-коди, то слід знати, що в Китаї це звичайна практика, яка вже стала звичною для багатьох.