Автоматизація робочих процесів в компанії Кернел
Кернел – провідний у світі та найбільший в Україні виробник та експортер соняшникової олії, ключовий постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. Свою продукцію Кернел експортує більш ніж у 80 країн світу.
Про проект
У компанії, заради економії ресурсів і часу співробітників, автоматизували сервіси для відстеження заробітної плати та замовлення необхідних довідок лише в кілька дотиків по екрану. Це все стало реально завдяки установці інтерактивних сенсорних інфокіосків з інтуїтивно зрозумілим меню.
Даним проектом займалася команда розробників, якій протягом кількох місяців вдалося реалізувати і масштабувати ідею створення сервісу, за допомогою якого співробітники виробничих професій можуть отримати ключову інформацію про зміни в компанії, відстежувати нарахування власної заробітної плати або замовляти потрібні довідки в кілька кліків і без потреби в доступі до робочого комп'ютера.
Обладнання
Для реалізації проекту наші інженери використовували нове обладнання для створення повного комплексу: сенсорний кіоск «Корсар 22М» для інформування співробітників компанії.
Зараз співробітникам доступні дві функції:
- Мої нарахування
- Замовлення довідки з місця роботи
У випадку з розрахунковим листом працівнику достатньо вибрати необхідний період і інформація буде надана. Також можна вказати особисту електронну адресу, на який надійде документ з нарахуваннями. Так само просто замовити і довідку з місця роботи із зазначенням заробітної плати або без фінансових розрахунків. Це не тільки допомагає прискорити робочі процеси, а й контролювати виконання заявок відповідальними співробітниками на кожному з етапів.
Уже зараз ІТ команда Кернел спільно з Департаментом персоналу і розробниками працюють над можливістю дистанційного оформлення відпусток.
Результат
«Інтерфейс веб-додатку альтернативного кабінету максимально простий та зручний для користувачів. Немає зайвої інформації чи дій – усі потрібні функції доступні в один-два кліки. Наприклад, замовлення довідки займає не більше хвилини, враховуючи час на вхід до особистого кабінету. З впровадженням цього продукту вдалося розпочати автоматизацію масштабного комплексу послуг, які надає відділ персоналу. Зараз ми працюємо над розширенням функціоналу інфокіосків», - розповідає Оксана Кроха, Бізнес-аналітик відділу ІТ проектів напрямку організаційного розвитку та HR.