Електронна черга для постачальника електроенергії «ООЕК»
Компанія «ООЕК» - це перший ліцензований постачальник електроенергії в межах Одеської області, який налічує понад 1 млн. клієнтів і більше 30 територіальних центрів обслуговування клієнтів.
Про проект
Компанія постачальник електроенергії «ООЕК» плідно працює над створенням зручних і доступних умов для отримання послуг громадянами. Саме тому поліпшення рівня обслуговування клієнтів - одна з головних задач. Так, керівництво підприємства звернулося до нашої компанії з бажанням встановити комплекс системи управління потоком відвідувачів - «Електронна черга».
Електронна система управління чергою (СУО) призначена для обліку звернень клієнтів за послугами. Основними перевагами електронного управління є:
- економія часу;
- контроль керівництва за швидкістю надання послуг;
- точний облік кількості клієнтів;
- індивідуалізація обслуговування без збільшення навантаження на персонал.
Такі комплекси дозволяють вести довгострокове планування, розраховувати число відвідувачів, яке можна прийняти за певний час. Вони також допомагають оцінити навантаження кожного співробітника і визначити продуктивність його праці.
Електронна система управління чергою складається з:
- табло клієнта з інформаційним екраном та панеллю керування;
- пульта оператора;
- центрального табло зі звуковим сигналом (інформує про рух у черзі);
- табло оператора;
- концентратора (для об'єднання пристроїв в єдиний комплекс).
Обладнання
Для реалізації проекту наші інженери і програмісти використовували нове обладнання для створення комплексу: Сенсорний кіоск «Корсар 22М» для реєстрації в чергу, телевізійну панель 43" з настінним кріпленням, табло оператора, спеціалізоване ПО TouchInform. Також наші фахівці провели консультаційно-навчальне інформування працівників управління.