Електронна черга для постачальника електроенергії «ООЕК»

Компанія «ООЕК» - це перший ліцензований постачальник електроенергії в межах Одеської області, який налічує понад 1 млн. клієнтів і більше 30 територіальних центрів обслуговування клієнтів.

Про проект

Компанія постачальник електроенергії «ООЕК» плідно працює над створенням зручних і доступних умов для отримання послуг громадянами. Саме тому поліпшення рівня обслуговування клієнтів - одна з головних задач. Так, керівництво підприємства звернулося до нашої компанії з бажанням встановити комплекс системи управління потоком відвідувачів - «Електронна черга».

Електронна система управління чергою (СУО) призначена для обліку звернень клієнтів за послугами. Основними перевагами електронного управління є:

  • економія часу;
  • контроль керівництва за швидкістю надання послуг;
  • точний облік кількості клієнтів;
  • індивідуалізація обслуговування без збільшення навантаження на персонал.

Такі комплекси дозволяють вести довгострокове планування, розраховувати число відвідувачів, яке можна прийняти за певний час. Вони також допомагають оцінити навантаження кожного співробітника і визначити продуктивність його праці.

Електронна система управління чергою складається з:

  • табло клієнта з інформаційним екраном та панеллю керування;
  • пульта оператора;
  • центрального табло зі звуковим сигналом (інформує про рух у черзі);
  • табло оператора;
  • концентратора (для об'єднання пристроїв в єдиний комплекс).

Обладнання

Для реалізації проекту наші інженери і програмісти використовували нове обладнання для створення комплексу: Сенсорний кіоск «Корсар 22М» для реєстрації в чергу, телевізійну панель 43" з настінним кріпленням, табло оператора, спеціалізоване ПО TouchInform. Також наші фахівці провели консультаційно-навчальне інформування працівників управління.