ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА для Управління праці та соціального захисту населення
Про клієнта
Управління праці та соціального захисту населення реалізує державну політику в соціальній галузі та здійснює захист сімей і мешканців міста з низьким рівнем доходів або нездатністю до самообслуговування, за рахунок коштів бюджетів різних рівнів. Діяльність управління праці та соціального захисту населення направлена на вирішення соціальних проблем практично кожного мешканця міста: ветерани війни, учасники АТО, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, ветерани праці, діти війни, люди з інвалідністю та інші соціально незахищені громадяни.
Про проект
Управління виконує завдання по прийому заяв від мешканців міста, обробці, наданню та призначенню допомоги, пільг і субсидій для населення Ужгородської області. Працівники управління звернулось до нашої компанії з ідеєю встановити в закладі комплекс системи управління потоком відвідувачів - “Електронна черга”

НАШЕ РІШЕННЯ
Враховуючи невеликий бюджет, що був виділений на впровадження комплексу, керівництво нашої компанії пішло на зустріч замовникові, завдяки чому ми змогли вкластися в рамки бюджету, що абсолютно не вплинуло на кінцевий результат.
ОБЛАДНАННЯ
Для реалізації проекту наші інженери та програмісти використали нове обладнання для створення комплексу: сенсорний кіоск «Корсар 22М» для реєстрації у черзі, телевізійну панель 43” з настінним кріпленням, спеціалізоване ПЗ. Також наші спеціалісти провели консультаційно-навчальне інформування працівників управління. Розробили пластикові таблички на місцях операторів, для зручності обслуговування відвідувачів та працівників.
Функції кіоску реєстрації у черзі:
- надає інтерфейси взаємодії відвідувача з системою;
- поточна реєстрація обслуговування на найближчий час;
- попередня реєстрація на обраний час;
- видача талону на прийом.
Функції головного дисплею електронної черги (інформаційного табло):
- надає інформацію про хід процесів електронної черги;
- надає рекламно-інформаційну медіа інформацію
РЕЗУЛЬТАТИ
- Підвищення престижу організації. Сучасна організація повинна розробити стратегію, яка привносить порядок, передбачуваність і справедливість у чергу;
- Турбота про клієнта. Це простий, професійний і конфіденційний прийом відвідувачів, відсутність черг, персональне обслуговування, увага до відвідувача, який відчуває зручність, комфорт, чіткість дій і економію часу;
- Поліпшення умов праці співробітників. Співробітник має можливість зосередитися на обслуговуванні клієнта, інші відвідувачі не будуть відволікати його питаннями;
- Контроль роботи співробітників. Для керівника дуже важлива статистика прийому відвідувачів і контроль роботи, можливість регулювати навантаження працівника, статистично обробляти інформацію, ефективно планувати роботу службовця. Керівник в будь-який момент, не виходячи з кабінету, може бачити, хто з операторів працює, хто відключений, як часто і як надовго співробітник залишає робоче місце;
- Аналіз навантаження співробітників. Статистичні дані, одержані за допомогою СКЧ використовуються для прийняття рішень про організацію роботи установи.