Електронна черга для Управління соціального захисту населення в Бучі

Діяльність управління праці та соціального захисту населення спрямована на вирішення соціальних проблем практично кожного жителя міста, ветеранів війни, учасників АТО, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, ветеранів праці, дітей війни, людей з інвалідністю та інших соціально незахищених громадян.

Про проект

В рамках співпраці співробітники Управління соціального захисту звернулися до нас з ідеєю встановити систему управління потоком відвідувачів. Це дозволить зняти навантаження з персоналу щодо врегулювання черги і надасть співробітникам можливість обслуговувати відвідувачів згідно їхніх питань.

Також установка СУО дозволяє мінімізувати контакти між відвідувачами і персоналом організації. А також показати сучасність і клієнтоорієнтованість організації.

 Обладнання

Для реалізації проекту наші розробники і програмісти використовували нове обладнання для створення комплексу: сенсорний кіоск «Корсар 22М» для реєстрації в черзі, телевізійну панель 43" (інформаційне табло) і спеціалізоване ПО.

В ході співпраці було проведено консультаційно-навчальне інформування працівників управління.

Функції кіоску реєстрації в черзі:

  • надає інтерфейс взаємодії користувача з системою;
  • поточна реєстрація обслуговування на найближчий час;
  • попередня реєстрація на певні години;
  • видача талона на прийом.

Функції головного дисплея електронної черги (інформаційного табло):

  • надає інформацію про просування черги;
  • надає рекламно-інформаційну медіа інформацію.

Результати

  1. Підвищення престижу організації. Сучасна організація повинна розробити стратегію, яка приносить порядок, передбачуваність і справедливість в черзі.
  2. Турбота про клієнта. Це простий, професійний і конфіденційний прийом відвідувачів, відсутність черг, персональне обслуговування, увага до відвідувача, який відчуває зручність, комфорт, чіткість дій і економію часу.
  3. Поліпшення умов праці співробітників. Співробітник має можливість зосередитися на обслуговуванні клієнта, інші відвідувачі не будуть відволікати його питаннями.
  4. Контроль роботи співробітників. Для керівника дуже важлива статистика прийому відвідувачів і контроль роботи, можливість регулювати навантаження працівника, статистично обробляти інформацію, ефективно планувати роботу службовця. Керівник в будь-який момент, не виходячи з кабінету, може бачити, хто з операторів працює, хто відключений, як часто і як надовго співробітник залишає робоче місце;
  5. Аналіз навантаження співробітників. Статистичні дані, отримані за допомогою СУО, використовуються для прийняття рішень про організацію роботи установи.