Електронна черга у Центрах обслуговування клієнтів компанії «Прикарпатенерготрейд»

ТОВ «Прикарпатенерготрейд» - компанія, яка постачає електричну енергію споживачам міста Івано-Франківська та Івано-Франківської області. Якість обслуговування клієнтів для компанії є одним з головних принципів. Для цього в компанії працюють висококваліфіковані фахівці, які завжди готові відповісти на всі питання, що цікавлять споживача.

Завдання проекту

Для зручності обслуговування клієнтів, які цінують свій час, перед компанією «Сенсорні системи України» стояло завдання по встановленню та налагодженню сервісу «Електронна черга».

Даний сервіс полягає в тому, що перед отриманням консультації в Центрі обслуговування клієнтів можна попередньо зареєструватися на отримання консультації в приміщенні ЦОК із зазначенням бажаної дати і часу отримання консультації.

Про виконану роботу

Для поліпшення швидкості і зручності обслуговування в Центрах обслуговування клієнтів встановлена ​​система управління чергою та інформаційні кіоски «Корсар 22М ZB». Завдяки даним кіоскам клієнт може зайти в особистий кабінет і отримати інформацію про стан розрахунків, зробити акт звірки.

Таким чином компанія мінімізує навантаження на працівників центру обслуговування, завдяки наданню можливості отримати всю необхідну інформацію клієнту самостійно без черги і в зручний час.

При необхідності звернення саме до оператора Цента обслуговування клієнтів, клієнт реєструється в терміналі електронної черги і очікує виклику на інформаційному табло. Це дозволяє не стежити за чергою, а займатися своїми справами без хвилювання пропустити виклик.

Обладнання

Апаратно-програмний комплекс «Електронна черга»:

  • Сенсорний інформаційний кіоск з термопринтером для друку номерків у черзі;
  • Інформаційне табло для відображення руху черги;
  • Монітори або пластикові таблички для ідентифікації місця оператора ЦОК;
  • Програмне забезпечення;
  • Монтаж і первісна настройка ПО;
  • Гарантія на обладнання і підтримка ПО протягом 12 місяців.

Можливості і переваги комплексу «Електронна черга»

Що дає система замовнику:

  • Підвищення престижу організації;
  • Турбота про клієнта;
  • Простий, професійний і конфіденційний прийом відвідувачів, відсутність черг, персональне обслуговування, увага  до відвідувача, який відчуває зручність, комфорт, чіткість дій і економію часу;
  • Покращення умов праці співробітників. Вони мають можливість зосередитися на обслуговуванні клієнта, коли інші відвідувачі не будуть відволікати його питаннями;
  • Контроль роботи співробітників;
  • Аналіз навантаження співробітників;​
  • Статистичні дані, отримані за допомогою комплексу «Електронної черги» використовуються для прийняття рішень про організацію роботи установи.