Інфокіоск для музея «Києво-Печерська Лавра»

   Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник (Києво-печерська Лавра) - одна із головних культурних та духовних пам’яток міста Києва, яку щорічно відвідують тисячі туристів та вірян. Для покращення умов перебування відвідувачів на території заповідника, їх інформування про його історію, розклад роботи, експозицію, тощо, адміністрацією заповідника було прийнято рішення встановити інтерактивний сенсорний кіоск із усією необхідною інформацією.

   Компанія Сенсорні Системи України реалізувала даний проект взявши в основу стандартну модель кіоска Платан 42М, та створивши головне меню на базі програмного забезпеченням TouchInform. Інтерактивний кіоск було пофарбовано у визначений замовником колір.

   Враховуючи те, що даний сенсорний кіоск встановлено не в приміщенні, його конструкція має наступні особливості:

  • Висока яскравість та контрастність дисплею (Interactive Digital Signage);
  • Антивандальна поверхня екрану, що захищає його від механічних пошкоджень та значно збільшує строк служби всього кіоску;
  • Доступ до внутрішнього простору тільки за наявності спеціального ключа;
  • Інтегрований козирок для захисту кіоску від несприятливих погодних умов.

При розробці головного меню, Сенсорними Системами України було враховано побажання замовника, щодо унікальності контента, який в ньому наявний, зокрема, головне меню містить:

  • інформацію про квитки та послуги які надає заповідник;
  • карту-схему локації;
  • історію архітектурного комплексу із моменту заснування, до сьогоднішнього дня;
  • інформацію про наявні архітектурні пам’ятки та послуги, які відвідувачі можуть отримати;
  • правила відвідування та розклад роботи.
   Додатково, слід зазначити, що в даному кіоску, головне меню реалізовано двома мовами: українською та англійською, що значно спрощує його використання іноземцями.
   Підводячи підсумок, необхідно сказати, що встановлення Києво-печерською Лаврою інтерактивного кіоску позитивно вплинуло на імідж установи, привернуло увагу потенційних відвідувачів, та  надало їм змогу отримувати усю необхідну інформацію цілодобово та не звертаючись до персоналу заповідника.