Інформаційний кіоск «Платан» в магазині кераміки

Etalon - прямий імпортер керамічної плитки з Іспанії та Італії. Усю кераміку магазин імпортує сам, обираючи найкращі колекції на міжнародних виставках Cersaie та Cevisama. Асортимент оновлюється кожні півроку, тому відповідає найновішим трендам керамічної моди.

Про проект

З метою підвищити продуктивність роботи і збільшити продажі магазину було прийнято рішення по установці інтелектуального помічника в особі інформаційного кіоску «Платан 42М». Це дозволило розмістити на кіоску набагато більше продукції компанії, що дуже зручно при продажу великогабаритних речей які фізично неможливо розмістити в одній торговій точці.

Завдання проекту

Створити інформаційну систему для інтернет-магазину, забезпечивши сенсорний кіоск необхідною інформацією, а саме:

  • каталог продукції
  • опис товару
  • розмір товару
  • кольорова гама
  • інформація про залишки в магазині
  • інформація про інші магазини мережі
  • книга відгуків та побажань

А ще в інформаційному кіоску можна побачити майбутнє - колекцію, яка незабаром надійде в продаж.

Обладнання

Інформаційний кіоск «Платан 42М». Він створений на основі унікальної розробки компанії і обладнаний антивандальним сенсорним екраном 42'' з функцією MultiTouch. Чудова чіткість зображення і перенесення кольорів забезпечується унікальною матрицею з високими показниками яскравості, контрастності і максимальними кутами огляду.

Кіоск обладнаний програмним забезпеченням «TouchInform», яке розроблене нашими IT-фахівцями. Це легка і зручна у використанні система не вимагає спеціальної підготовки для роботи.

Результат

Впровадження інформаційного кіоску допомогло знизити потік негативу з боку покупців, а також ефективніше розвивати площу магазина. Великогабаритні товари, які займали багато місця в торговому залі, тепер можна побачити на екрані кіоску, залишивши всього пару зразків у магазині.

Покупці можуть ознайомитися з описом товару і різною колірною гамою, а потім відразу замовити його.

Користь для бізнесу

Сенсорні термінали для торгівлі надають клієнту зручний і ефективний купівельний досвід, пропонуючи купувати товари у вільному режимі в той час, як живий консультант може бути більш нав'язливим і відлякувати нерішучого клієнта. Тобто, за допомогою комплексу клієнти можуть швидше взаємодіяти з магазином, не витрачаючи свій час на довгі касові черги, нав'язливих консультантів або повільну роботу співробітників.

Off-line торгівля розвивається, магазини трансформуються в шоуруми і інформаційні центри різних брендів. Клієнт як і раніше вважає за краще «помацати» товар перед покупкою. Сенсорний термінал виконує функції посередників між клієнтом і брендом, надаючи покупцям зручний спосіб контакту з товарами. Економія часу дозволяє людям зосередитися на більш важливих справах. А це позитивно позначається на середньому чеку покупки.