Інформаційний кіоск з вбудованою системою для людей з вадами слуху в міському ЦНАП Києва

Управління надання адміністративних послуг (ЦНАП) є структурним підрозділом зі статусом юридичної особи в місті Києві державної адміністрації.

ЦНАП створено на вимогу Закону України «Про адміністративні послуги» з метою спрощення способів надання якісних адміністративних послуг через адміністраторів шляхом взаємодії з фізичними та юридичними особами за принципом «єдиного вікна» і «прозорого офісу».

Через ЦНАП надається більше 151 адміністративних послуг. У відомстві можна отримати консультацію з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації та інших органів державної влади.

Завдання проекту

Перед компанією стояло особливо важливе завдання - провести адаптацію кіосків Корсар 22" для людей з вадами слуху та зору з метою спрощення процедури отримання адміністративних послуг, прискорення і поліпшення якості їх надання.

Що, в свою чергу, відповідає новим вимогам Президента України «Про реалізацію особам з інвалідністю гарантованих їх прав і свобод»

«Відповідно до Указу Президента України №875 / 2019« Про підвищення ефективності заходів у сфері прав осіб з інвалідністю» від 3 грудня 2019 року, метою якого є - сприяння умов для реалізації особами з інвалідністю гарантованих їх прав і свобод, підвищення рівня доступності для таких осіб соціальних, медичних, освітніх та інших послуг.

А саме: «надання доступності національних електронних інформаційних ресурсів для користувачів з числа осіб з інвалідністю, в тому числі з порушеннями зору або слуху, врахування потреб таких користувачів при розробці та вдосконаленню програмного забезпечення з метою створення умов для отримання ними відповідних послуг в електронному вигляді»»

Обладнання

Для реалізації проекту наші інженери і програмісти використовували нове обладнання для створення комплексу: сенсорний кіоск «Корсар 22М» з вбудованою системою для людей з вадами слуху та зору на спеціалізованому програмному забезпеченні «ТАЧІНФОРМ».

Функції кіоску:

  • інтерфейси взаємодії користувача з системою;
  • поточна реєстрація обслуговування на найближчий час;
  • попередня реєстрація на певні години;
  • видача талона на прийом.

Всього через кіоски Корсар, які встановлені в ЦНАП, надається більше 151 адміністративних послуг.

Результат

За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, близько 278 млн. людей в світі мають помірні або глибокі порушення слуху. Важливо розуміти, що вони діляться на дві категорії: люди, які не чують взагалі і ті, що мають знижений слух.

На жаль, ця проблема поширена, але ми знайшли спільну мову з нашими особливими відвідувачами. У Міському ЦНАП було встановлено пристрій, який транслює мову працівника Центру безпосередньо в слуховий апарат або в спеціальні навушники, які надаються на місці. Учасники події, для яких ця проблема актуальна, мали можливість випробувати технологію на собі.

Ми впевнені, що нова практика значно полегшить спілкування між людьми!