Інноваційний комплект для Технічного ліцею Шевченківського району в Києві

Технічний ліцей - це загальноосвітній навчальний заклад, який більше 20 років спеціалізується на освіті та вихованні обдарованої молоді. Навчальний процес в ліцеї побудований за принципом повного робочого дня з 09:00 до 18:00 і відкриває перед учнями безліч інших можливостей: від участі в престижних конкурсах, форумах і семінарах , до роботи в обладнаних інтерактивних класах.

Про проект:

До нас звернулося керівництво Технічного ліцею Шевченківського району м.Києва, в особі директора Олени Олександрівни Імошиной, з наміром придбати комплект інтерактивного устаткування для освіти, а саме: Сенсорну інтерактивну панель 65", сенсорний стіл «Умка» і сенсорний кіоск «Корсар 22 ZB».

Завдання:

Було поставлено завдання розробити сучасну інтерактивну платформу для студентів, щоб урізноманітнити навчальний процес яскравим і корисним контентом (сучасна демонстрація завдань і уроків, відео і фото-матеріали) і надати можливість ліцею створювати навчальні предмети.

Обладнання:        

1. Сенсорний інформаційний термінал Корсар 22 ZB - це поєднання якості, оригінального і простого дизайну, і високою продуктивністю за доступною ціною. Корпус кіоску серії Корсар ми виготовляємо з металу, що робить його термін служби в рази більше, а використання сенсорних екранів Elo Touch забезпечує миттєву відповідь на дотик.

Кіоск встановлено у вестибюлі ліцею при вході, а програмне забезпечення реалізовано нашими розробниками згідно ТЗ і побажань замовника.

2. Сенсорний стіл Умка 43" і Інтерактивну панель 65" підбирали під новий інтерактивний клас, який був запущений у 2020 року. Екран на обох пристроях може дублюватися або передаватися з екрану на екран. Інтерактивні панелі для ВНЗ відповідають всім рекомендаціям системи освіти. Інтерактивний дисплей Touch Education Systems - незамінний помічник викладача, інструмент для подачі і кращого сприйняття уроку. За допомогою мультимедійного інтерактивного дисплея легше вести діалог з учнями.

Сенсорні дисплеї для освіти дозволяють залучати більшу кількість наочності на уроці. Завдяки включенню в навчальний процес таких технологій, викладачеві простіше формувати в учнів образне мислення, а також заощадити час на уроці. Викладач може зберігати матеріали уроків, а також є можливість відеозапису уроку або його частини, що дозволяє в будь-який момент повернутися до тієї чи іншої частини уроку в один клік.

Результати та відгуки:

Перетворивши студентську аудиторію з нудною кімнати в сучасно інтерактивний навчальний простір, в майданчик, де студенти можуть експериментувати, працювати спільно над спільним завданням, освоюючи при цьому різні соціальні ролі, ми не просто дозволили їм ефективніше вчитися - ми робимо їх успішніше в нашому непростому сучасному світі.