Інтерактивний комплекс «Каталог товарів» для магазину Brocard

Brocard - це магазин, з якого в 1997 році почалася нова історія преміальної косметики і парфумерії в Україні.

Сьогодні компанія «Брокард-Україна» - це:

  • 100 магазинів в 26 містах України.
  • 350 світових преміальних марок: Chanel, Dior, Lancôme, Guerlain, Clinique, Clarins, Givenchy, Dolce & Gabanna, Giorgio Armani, Gucci, Estee Lauder, La Prairie, Yves Saint Laurent, Estee Lauder, Shiseido і багато інших.
  • 70 нішевих брендів: Tiziana Terenzi, Penhaligon's, Montale, Gritti, Zarkoperfume, Escentric Molecule, Onyrico, L'Artisan Parfumeur, The Different Company, Maison Margiela і інші.

Для кращої реалізації і представлення свого товару в компанії прийняли рішення по установці інтелектуального помічника.

Про проект

Даний проект був розроблений спеціально для компанії «Брокард-Україна», щоб перевершити всі очікування своїх клієнтів і здивувати їх функціоналом і сучасним підходом до вибору товару.

Кіоск був вмонтований безпосередньо в торгове обладнання в точці продажу магазину «Брокард», розташованого в ТЦ Україна.

Основний функціонал кіоску:

  • Повний онлайн-каталог продукції різних брендів
  • Можливість розширеного підбору товару по заданих параметрах
  • Можливість відсканувати товар і прочитати повний опис, подивитися ролик по використанню
  • Трансляція реклами в режимі очікування

Обладнання

Для реалізації проекту було використано найкраще обладнання від перевіреного виробника Elo.

Elo 2794L Open Frame Touchscreen Display - 27-дюймовий сенсорний екран являє собою економічне рішення промислового рівня. Екрани Elo забезпечують виняткову чіткість зображення, а також стабільну роботу без гальмування для точної реакції на дотики.

Сенсорні монітори комерційного класу можуть бути встановлені в альбомній, портретній або лицьовій орієнтації, забезпечуючи оптимальну гнучкість для установки в бажане місце.

Можливості інтерактивного комплексу

  • Надайте повний асортимент і опис продукції - не обмежуйтеся текстовою інформацією, використовуйте фотографії, відеоролики, презентації та голосові повідомлення.
  • Розкажіть про спеціальні пропозиції та акції - мотивуйте клієнтів, запропонуйте їм кращі умови за допомогою інтерактивного спілкування.
  • Запропонуйте в електронному каталозі понад 10 000 товарів. Анонсуйте новинки і запропонуйте відвідати офіційний сайт компанії.
  • Залучіть додаткові фінансові джерела - запропонуйте нові рекламні можливості Вашим партнерам та спонсорам.

Втілюйте будь-яку Вашу задумку в реальність!