Інтерактивний термінал для гіпермаркетів Ашан

Французька мережа роздрібної торгівлі Ашан представлена ​​в Європі, Африці і Азії, була створена в 1961 році в складі Групи Ашан. В Україні мережа роздрібної торгівлі була відкрита в 2007 році і представлена ​​в Києві, Кривому Розі, Запоріжжі, Львові, Одесі, Чернівцях, Дніпрі та Харкові.

АШАН Україна впроваджує нову для України концепцію - «гіпермаркет-дискаунтер». Це найнижчі ціни на весь асортимент магазину. Мета - покращувати купівельну спроможність своїх клієнтів.

Завдання

Збільшення цінності бренду Ашан, територіально-інформаційне розширення цільової аудиторії, залучення нових клієнтів за допомогою установки інтерактивного комплексу каталогу товарів в якому можна швидко переглянути спеціальні пропозиції, діючі в гіпермаркеті акції, розклад безкоштовних маршруток і адреси інших магазинів Ашан.

Також замовити доставку продуктів додому або залишити свої скарги і рекомендації щодо поліпшення роботи торгового об'єкта.

Основні переваги інтерактивного терміналу:

  • Асортимент більше, ніж в гіпермаркеті;
  • Додаткові партнерські програми в одному місці (оплата, квитки, їжа, замовлення квітів і т. д.);
  • Персоналізовані пропозиції;
  • Готовий список покупок для замовлення в 1 клік або як шаблони для модифікації;
  • Зручна доставка додому, доставка в офіс, нічна доставка.

Рішення

Інтерактивний термінал з сенсорним екраном і безконтактними засобами управління, встановлений в торговому центрі або за межами магазина Ашан.

У кіоску використовуються сучасні сенсорні вбудовані монітори ELO ЕТ2794L, надані компанією «Сенсорні Системи України».

Багатофункціональність ET2794L в комплектації з додатковими аксесуарами, дозволяє використовувати додатковий контент, наприклад, додаткові меню бічній панелі. Крім того, широкоекранний дизайн допомагає поліпшити взаємодію з клієнтами, що підвищує довіру до закладу і бренду в цілому.

ПО розроблялося на стороні замовника.

Результати

1. Розвиток іміджу Ашана завдяки новим впровадженням: оцифровка, новий канал продажів електронної комерції, який став доступний завдяки терміналам;

2. Розвиток і збільшення продажів через різні акції в інтерактивному форматі;

3. Запуск унікального сервісу в Україні та розробка сервісів, яких немає у конкурентів.