Кіоски в Миколаївській Адміністрації

Сьогодні все більше державних установ намагаються йти в ногу з часом і впроваджувати у себе технічні новинки. Не виключенням стали і Центри надання адміністративних послуг. В даних установах все частіше можна зустріти інформаційні кіоски для Центру надання адміністративних послуг, які дозволяють значно зменшити навантаження на працівників приймальних і в той же час надати всім бажаючим необхідну інформацію. Кожен такий інформаційний кіоск для Центру надання адміністративних послуг здатний надати інформацію про комунальні та інших службах, контакти працівників влади, а також дозволяє роздрукувати документи і багато іншого.

ТОВ «Сенсорні системи України» презентувала обласної влади роботу інформаційних кіосків. Комерційний директор товариства Денис Зінченко у своєму виступі вказав на основні переваги і принципи роботи АПК «Електронної черги» та відповів на поставлені йому запитання.

Головним завданням інформаційного кіоску для дозвільного центру є надання клієнтам інформації про види і способи отримання дозвільних документів, а також контактної інформації установи. Що стосується інформаційних кіосків для міської адміністрації, то встановлюються вони для інформування користувачів про структуру адміністрації міста, розташуванні і графіку роботи фахівців, про муніципальних установах і ін.

Як зазначила менеджер науково-виробничої фірми «ГРИС» Олена Іванова, яка представляла інформаційну систему «Регіональний веб-портал адміністративних послуг», дана програма спрямована на максимальне сприяння в наданні адміністративних послуг суб'єктам господарювання та населенню регіону.