Нові сенсорні кіоски реєстрації для off-line супермаркету Rozetka
Rozetka.ua - найбільший онлайн-рітейлер в Україні, який вже 14 років надає всілякі товари для своїх клієнтів. А з недавніх часів Rozetka почала відкривати величезні офлайн-магазини, щоб кожен бажаючий міг прийти потримати в руках і протестувати вподобаний продукт.
Про проект
У зв'язку з розширенням точок видачі компанія Rozetka піклується про своїх клієнтів і обладнує їх новими кіосками для реєстрації в черзі. Нові торгові точки - це не просто місце видачі замовлень, а повноцінний супермаркет, який забезпечений цінниками, європейським обслуговуванням і величезним асортиментом товарів.
Невелика статистика по магазину:
- 3.9 млн доступних до покупки товарів
- 789 млн користувачів відвідали Rozetka в 2018 році
- 81% наших покупців повертаються
- 2.5 млн відвідувачів в день
Завдання
- Розширити платформу для реєстрації клієнтів в офлайні.
- Забезпечити клієнтів умовами для легкої реєстрації, мінімізувавши втручання персоналу.
Обладнання
Для виконання проекту були використані інтерактивні кіоски Октопус 19М нашого виробництва в настільному виконанні. Програмне забезпечення розробили фахівці компанії Rozetka.
Оригінальний дизайн Октопус 19М, виконаний в темно-сірому кольорі. Однак привабливий зовнішній вигляд - це не головне досягнення інтерактивного кіоску: Октопус 19М чудово працює при максимальних навантаженнях протягом дня, без затримок і гальмування робочого процесу.
Слід зазначити, що використання сенсорного екрану Elo Touch з технологією SecureTouch забезпечує точну та миттєву відповідь на дотик до екрану, а в дуеті з металевим корпусом - це надійність і роки відданої роботи. Наявність подібного обладнання в місцях скупчення черг дозволяє прискорити робочий процес в 2-3 рази.