Нові сенсорні кіоски реєстрації для off-line супермаркету Rozetka

Rozetka.ua - найбільший онлайн-рітейлер в Україні, який вже 14 років надає всілякі товари для своїх клієнтів. А з недавніх часів Rozetka почала відкривати величезні офлайн-магазини, щоб кожен бажаючий міг прийти потримати в руках і протестувати вподобаний продукт.

Про проект

У зв'язку з розширенням точок видачі компанія Rozetka піклується про своїх клієнтів і обладнує їх новими кіосками для реєстрації в черзі. Нові торгові точки - це не просто місце видачі замовлень, а повноцінний супермаркет, який забезпечений цінниками, європейським обслуговуванням і величезним асортиментом товарів.

Невелика статистика по магазину:

  • 3.9 млн доступних до покупки товарів
  • 789 млн користувачів відвідали Rozetka в 2018 році
  • 81% наших покупців повертаються
  • 2.5 млн відвідувачів в день

Завдання

  1. Розширити платформу для реєстрації клієнтів в офлайні.
  2. Забезпечити клієнтів умовами для легкої реєстрації, мінімізувавши втручання персоналу.

Обладнання

Для виконання проекту були використані інтерактивні кіоски Октопус 19М нашого виробництва в настільному виконанні. Програмне забезпечення розробили фахівці компанії Rozetka.

Оригінальний дизайн Октопус 19М, виконаний в темно-сірому кольорі. Однак привабливий зовнішній вигляд - це не головне досягнення інтерактивного кіоску: Октопус 19М чудово працює при максимальних навантаженнях протягом дня, без затримок і гальмування робочого процесу.

Слід зазначити, що використання сенсорного екрану Elo Touch з технологією SecureTouch забезпечує точну та миттєву відповідь на дотик до екрану, а в дуеті з металевим корпусом - це надійність і роки відданої роботи. Наявність подібного обладнання в місцях скупчення черг дозволяє прискорити робочий процес в 2-3 рази.