Сенсорні кіоски в піцеріях «Челентано»

Ewthwe54rther

Завдяки спільній роботі з одним з наших партнерів нашим фахівцям вдалося автоматизувати процес розміщення і оплати замовлення в мережі ресторанів «Челентано».

Спеціально для «Челентано» ми розробили автоматизоване рішення до складу якого увійшли:

  • Сенсорний підлоговий термінал;
  • Вбудований банківський термінал для оплати картою;
  • Спеціалізований СОФТ.

Функціональні можливості комплексу:

вибір страв через електронне меню;
оплата замовлення банківською картою;
друк чека для отримання замовлення;
інтерактивна система крос продажів з можливістю персоналізації.
Коментарі про результати проекту для кожного із зацікавлених сторін:

1. Відвідувачі:

Отримали швидкий і зручний спосіб розміщення замовлення (актуально в «годину-пік»)
2. Власники:

Зниження операційних витрат закладу:
                 а) один кіоск здатний замінити одного касира (за умови, що їх більше одного)

                б) вартість одного кіоску порівнянна із заробітною платою касира за 6-8 місяців.

Збільшення середнього чека (глибокий індивідуальний підхід для крос продажів)
Підвищення стабільності і прогнозованості бізнесу (знижується вплив людського фактора)
3. Обслуговуючий персонал:

менше часу витрачено на рутину - більше часу залишається на посмішку

      +

зниження операційних витрат закладу

      =

вище заробітна плата.

Це ще один барвистий приклад стратегії win-win, що працює на практиці. Саме такий підхід здатний забезпечити стабільний розвиток бізнесу як для компаній наших партнерів і клієнтів, так і для нашої компанії.