Сенсорні кіоски в піцеріях «Челентано»

Завдяки спільній роботі з одним з наших партнерів нашим фахівцям вдалося автоматизувати процес розміщення і оплати замовлення в мережі ресторанів «Челентано».
Спеціально для «Челентано» ми розробили автоматизоване рішення до складу якого увійшли:
- Сенсорний підлоговий термінал;
- Вбудований банківський термінал для оплати картою;
- Спеціалізований СОФТ.
Функціональні можливості комплексу:
вибір страв через електронне меню;
оплата замовлення банківською картою;
друк чека для отримання замовлення;
інтерактивна система крос продажів з можливістю персоналізації.
Коментарі про результати проекту для кожного із зацікавлених сторін:
1. Відвідувачі:
Отримали швидкий і зручний спосіб розміщення замовлення (актуально в «годину-пік»)
2. Власники:
Зниження операційних витрат закладу:
а) один кіоск здатний замінити одного касира (за умови, що їх більше одного)
б) вартість одного кіоску порівнянна із заробітною платою касира за 6-8 місяців.
Збільшення середнього чека (глибокий індивідуальний підхід для крос продажів)
Підвищення стабільності і прогнозованості бізнесу (знижується вплив людського фактора)
3. Обслуговуючий персонал:
менше часу витрачено на рутину - більше часу залишається на посмішку
+
зниження операційних витрат закладу
=
вище заробітна плата.
Це ще один барвистий приклад стратегії win-win, що працює на практиці. Саме такий підхід здатний забезпечити стабільний розвиток бізнесу як для компаній наших партнерів і клієнтів, так і для нашої компанії.