Система Електронної Черги для ЦНАП Надвірнянської районної державної адміністрації

Про клієнта

Центр надання адміністративних послуг Надвірнянської районної державної адміністрації

плідно працює над створенням зручних і доступних умов для отримання адміністративних послуг громадянами. Покращення рівня обслуговування населення - одне  з головних завдань, що має вирішуватися органами державної влади та місцевого самоврядування, можна впевнено сказати, що ЦНАП Надвірнянської районної державної адміністрації крокує в ногу з часом.

 

 


 

Про проект

Саме за якістю  послуг кожен громадянин оцінює турботу держави про нього та рівень поваги до прав і гідності населення. Реалізація цих завдань особливо актуальна для Надвірнянської районної державної адміністрації.

 

ЗАДАЧІ ПРОЕКТУ

Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та пришвидшення і поліпшення якості їх надання.

 

НАШЕ РІШЕННЯ

Створити автоматизовану Систему Електронної черги, яка охопить всі можливі аспекти обслуговування відвідувачів та підвищить престиж ЦНАП.

Система має забезпечити:

  • передбачуваність і справедливість в чергу;
  • професійний і конфіденційний прийом відвідувачів;
  • відсутність черг;
  • персональне обслуговування;
  • увага до відвідувача;
  • статистику прийому відвідувачів і контроль роботи;
  • можливість регулювати навантаження працівника.

 


 

РЕЗУЛЬТАТИ ТА  ВІДГУКИ

  1. Підвищення престижу організації​​. Сучасна організація повинна розробити стратегію, яка привносить порядок, передбачуваність і справедливість у чергу;
  2. Турбота про клієнта​. Це простий, професійний і конфіденційний прийом відвідувачів, відсутність черг, персональне обслуговування, увага до відвідувача, який відчуває зручність, комфорт, чіткість дій і економію часу;
  3. Поліпшення умов праці співробітників​. Співробітник має можливість зосередитися на обслуговуванні клієнта, інші відвідувачі не будуть відволікати його питаннями;
  4. Контроль роботи співробітників​. Для керівника дуже важлива статистика прийому відвідувачів і контроль роботи, можливість регулювати навантаження працівника, статистично обробляти інформацію, ефективно планувати роботу службовця. Керівник в будь-який момент, не виходячи з кабінету, може бачити, хто з операторів працює, хто відключений, як часто і як надовго співробітник залишає робоче місце.