Система Електронної Черги для ЦНАП Надвірнянської районної державної адміністрації
Про клієнта
Центр надання адміністративних послуг Надвірнянської районної державної адміністрації
плідно працює над створенням зручних і доступних умов для отримання адміністративних послуг громадянами. Покращення рівня обслуговування населення - одне з головних завдань, що має вирішуватися органами державної влади та місцевого самоврядування, можна впевнено сказати, що ЦНАП Надвірнянської районної державної адміністрації крокує в ногу з часом.

Про проект
Саме за якістю послуг кожен громадянин оцінює турботу держави про нього та рівень поваги до прав і гідності населення. Реалізація цих завдань особливо актуальна для Надвірнянської районної державної адміністрації.
ЗАДАЧІ ПРОЕКТУ
Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та пришвидшення і поліпшення якості їх надання.
НАШЕ РІШЕННЯ
Створити автоматизовану Систему Електронної черги, яка охопить всі можливі аспекти обслуговування відвідувачів та підвищить престиж ЦНАП.
Система має забезпечити:
- передбачуваність і справедливість в чергу;
- професійний і конфіденційний прийом відвідувачів;
- відсутність черг;
- персональне обслуговування;
- увага до відвідувача;
- статистику прийому відвідувачів і контроль роботи;
- можливість регулювати навантаження працівника.

РЕЗУЛЬТАТИ ТА ВІДГУКИ
- Підвищення престижу організації. Сучасна організація повинна розробити стратегію, яка привносить порядок, передбачуваність і справедливість у чергу;
- Турбота про клієнта. Це простий, професійний і конфіденційний прийом відвідувачів, відсутність черг, персональне обслуговування, увага до відвідувача, який відчуває зручність, комфорт, чіткість дій і економію часу;
- Поліпшення умов праці співробітників. Співробітник має можливість зосередитися на обслуговуванні клієнта, інші відвідувачі не будуть відволікати його питаннями;
- Контроль роботи співробітників. Для керівника дуже важлива статистика прийому відвідувачів і контроль роботи, можливість регулювати навантаження працівника, статистично обробляти інформацію, ефективно планувати роботу службовця. Керівник в будь-який момент, не виходячи з кабінету, може бачити, хто з операторів працює, хто відключений, як часто і як надовго співробітник залишає робоче місце.