Система самообслуговування в супермаркеті «Велика Кишеня»
«Велика Кишеня» - всеукраїнська мережа супермаркетів, яка завоювала довіру сотень тисяч українців. Традиційно широкий вибір товарів, доступні ціни, незмінна якість і постійний його контроль з боку фахівців мережі. А також безліч отриманих нагород і перші місця в рейтингах між супермаркетами.
Супермаркет, крім усього перерахованого, став першовідкривачем автоматизованих технологій. Так в одному з київських супермаркетів «Велика Кишеня» встановили першу касу самообслуговування, яка надавала покупцеві кілька способів оплати: банківською картою, готівкою та бонусними коштами. Це стало справжнім ноу-хау для багатьох українських покупців.
Але на цьому вони не зупинилися. І буквально недавно впровадили чергове нововведення по автоматизації обслуговування покупців.
Проект
Всеукраїнська мережа супермаркетів «Велика Кишеня» постійно працює над підвищенням якості обслуговування клієнтів. Майже в кожній торговій точці вже є каси самообслуговування.
Зараз компанія приступила до автоматизації процесів в замовленні готової їжі прямо в супермаркеті. Покупцеві досить вибрати улюблену піцу і напій на екрані монітора, де відразу ж, без втручань персоналу, можна оплатити замовлення за допомогою безготівкових способів оплати, таких як банківська карта, Apple Pay, Android Pay.
Тепер насолоджуватися смачною піцою з кавою стало набагато зручніше і комфортніше.
Вигода для компанії:
- Ефективне рішення для боротьби з чергами;
- Значне зниження витрат на персонал;
- Багатомовний інтерфейс дає можливість обслуговувати іноземних клієнтів;
- Краща наочність меню і деталізація в описі страв стимулює замовляти більше;
- Можливість демонстрації різних рекламних матеріалів, акцій і спеціальних пропозицій;
- Інноваційність - відмінний спосіб підвищити імідж і виділитися на тлі конкурентів;
- Термінали самообслуговування вкрай затребувані в години пік (обідній час і вихідні/святкові дні), так як існуючий персонал банально не справляється з напливом.
Вигода для клієнтів:
- Відсутність необхідності стояти в черзі;
- Зменшується час очікування замовлення;
- Більш детальна інформація по кожній страві: візуалізація, інгредієнти;
- Інтуїтивно зрозумілий і зручний інтерфейс на будь-якій мові;
- Захопливість інтерактивного процесу;
- Можливість побути наодинці з собою навіть в такому людному місці.
Обладнання
Сенсорний монітор в настінному виконанні Elo Touch 3202L 32"- це унікальний дизайн і надійний помічник на касах самообслуговування, сучасний гаджет для надання рекламних продуктів. Монітор дозволяє здійснювати множинний дотик 10+ для багатокористувацької взаємодії з швидкими і чутливими відповідями.
Каси самообслуговування - це обслуговування клієнтів удвічі швидше без шкоди якості, а також збільшення середнього чека. Крім того, широкоекранний дизайн монітора допомагає поліпшити взаємодію з клієнтами під час діджіталізаціі, що підвищує лояльність до закладу і бренду в цілому.
Результат
Система самообслуговування звільняє час обслуговуючому персоналу, значно розвантажуючи його при великому потоці клієнтів, при цьому якість обслуговування перестає бути залежним від людського фактора. Досвід впровадження у клієнтів показав тільки позитивні результати з високою перспективою росту.