У фаст-фуд ресторанах мережі KFC реалізований проект по впровадженню кіосків самообслуговування

KFC - міжнародна мережа ресторанів громадського харчування, що спеціалізується на стравах з курки. KFC друга по торговельному обороту мережа кафе в світі, поступається лише компанії McDonald's. Станом на 2015 рік під брендом працювали понад 15 тисяч торгових точок в 125 країнах світу.

Проект і його завдання:

Міжнародна мережа ресторанів KFC постійно працює над підвищенням якості обслуговування клієнтів. Впроваджуючи сучасні технології в закладах, мережа фаст-фуду демонструє не тільки відмінну якість кухні, а й дбає про обслуговування своїх гостей особливим підходом. Приклад тому - систематичне використання сенсорного обладнання на касах і в закладах.

Нове завдання - прискорити процес обслуговування клієнта при збереженні якості обслуговування, без залучення додаткового обслуговуючого персоналу. При цьому забезпечити швидкість і якість обслуговування в години пік.

Обладнання:

Сенсорний монітор Elo Touch ЕТ3243L 32" full HD - це унікальний дизайн і надійний помічник на касах самообслуговування, сучасний гаджет для надання рекламних продуктів і програмним забезпеченням, яке розробили фахівці мережі KFC для полегшеної форми вибору і оплати товару.

Організація кас самообслуговування дозволяє обслуговувати клієнтів удвічі швидше без шкоди якості, збільшуючи середній чек покупки. А наявність такого гаджета точно не залишить Ваших клієнтів без уваги і не дозволить їм залишитися байдужими. Крім того, широкоекранний дизайн допомагає поліпшити взаємодію з клієнтами, що підвищує лояльність до закладу і бренду в цілому.

Результат:

Кожен елемент кіоску, дизайн і інтерфейс ретельно продумані, щоб запропонувати клієнтам унікальну якість і інтуїтивність в процесі вибору і оплати замовлень. Велику увагу було приділено деталям, таким як скло екрану, сенсорний відгук або округлення. Саме тому даний проект є прикладом впровадження цифрових помічників в ресторані, завдяки яким клієнт може виконати і оплатити замовлення без будь-яких труднощів. 

Використання KFC цифрових меню також є явним кроком в сторону нового покоління споживачів, оскільки все більше молодих клієнтів мережі віддають перевагу цифровому табло з меню. Також було доведено, що digital signage забезпечують досить швидке повернення інвестицій.